К основному контенту

БҮГІН ЖАМАН БОЛҒЫМ КЕЛЕДІ

 БҮГІН ЖАМАН БОЛҒЫМ КЕЛЕДІ Иығымнан баяу тайып, Қолыммен тоқтатпаймын, Толқып мас болдым бүгін сенімен. Жалаңаш денеден көйлек ағып жатыр, Аяғыма бір құшақ жібек раушан гүл, Бір тигенде жетесің мақсатқа, Ауырғанды ​​тосып ерінге жабысамын. Суық металл қораны шертті, Қолыңнан денеңді күйдіріп, Тілегіме құмарсыз, Сабырда қан соғады. Алақанмен ыңылдап бөгейсің, Тамағыңды қысасың, ыстық сүңгіп, Күшке мойынсұнып, қияметпен, ең соңғы тамағына дейін қабылдаймын. 

 


 


cool blog: ХОЧУ СЕГОДНЯ БЫТЬ #ПЛОХОЙ sexyburno.blogspot.com/2023/…
BIG VAHTA: Своими #пальцами найдешь вход откровения rabota-vahtarflp.blogspot.co…
BIG VAHTA: Дабы взять в толк, собственно что это артрит идет ... rabota-vahtarflp.blogspot.co…
BIG TOP: Қытай шығыс медицинасының инемен емдеу қоғамының м... op-fashion-and-style.blogspo… //// meendolanding.com/ready/?par…
BIG TOP: Я #волосы закинула назад #Одернула пониже юбку op-fashion-and-style.blogspo… //// meendolanding.com/hotbabes/?…
BIG TAGOR: ҚР «Халық #медицинасы және Ғарыштыққуат» Академиясы... tagorespoetry.blogspot.com/2…

Айқас біткен жоқ, менің кезегім, Ал енді сеніңіз, кек тәтті болады. Көрдің бе, жабайы инстинкті жоғалтпадың, Қарусызданып, иық пышақтарында. Мен жүрген жерімде заң әсер етпейді, Ешбір ереже жоқ, күнәлар ғана, Ерімейді күнәһардан тілек, «Мейірімді бол, рақым ет!» деп дұға етесің. Жеңіл секіремін, тұла бойымды жауып, Күлімсіреп ерінемін, кешіремін сені. Бүгін мен жаман болғым келді ... Мен сенімен бірге құлаған періште болдым. ПАЛЬМА БАРЛЫҚ ТӨМЕНІ Еріннен сүйіп, алақанды төмен және төмен түсіремін, мен төмен түсемін ... Сіздің баспасөзіңіз шиеленісіп жатыр. Қолдың жылуы мен түк те жоқ, Жын билеп жатыр қанымда. Оңай көтеріліп, қабырғаға соқпаған, Бетондары ар жағында суық, Ерніңді күйдірерсің, орамға көнемін, Бұл жолы мен тағы да қақпанға түстім. Айламен еніп кеттің сонша, Ұялмай жеңіл тапсырамын, Дем шығарғанда да, дем алғанда да, Детонатор терең жұмыс істеді... Миналанған ауаны жарып, Кеудеде ыңылдаған толқын, Денеңе қол жеткізуді тапсырамын. сіздің қалауыңыз бойынша, Ал кіруге ғашықтар үшін қатаң тыйым салынады. БҮГІН СЕНІ ШАРТТА КҮТЕМІН Бүгін шеруде күтемін, Қолтықтан аяққа дейін тұла бойы тегіс, Киімімді мазаламай, Тағатсыздана күтемін кешке. Тағы бір минут, Мен айнадағы менің көрінісіммін, бір көзқараспен мақұлдаймын, Бір ой жарқ етті, мен оны атап өту үшін есекке бантик байладым. Ал бүгін қаншама іс тындырды, Жарқырап жарқырап! Ал жаңа жыл қарсаңында да мен ерте тұрмас едім. Терең балауыз бикини Бетіндегі терді сүртетіндей шыдады. Және де шыдамдылықпен оның аяқтарын тыныссыз ретке келтіріңіз. Бүкіл өкшесін таспен тазаладым, Тегіс болсын. Мұның бәрі сіз үшін! Тәтті көбікке аздап сіңдім, Тырнағымды лакпен боядым, қазып. Қоңырау, уайымдап есікке асығамын, Қызыл бантик папаға салбырап, Сен маған портфель салып, мені айналып өтіп, Ол төсекке жатып бірден қорылдай бастады ... Портфельдің қолында , дененің жалаңаш бөліктері, Папада, садақ қайғылы сырғып. Мен құмарлықтың мұхитында жүзуді армандадым, Брейк аралына түстім. МЕН СЕНІҢ ИІСІҢДІ СҮЙЕМІН Шашыңның хош иісін, Құрамында орегано, жалбыз, розмарин қоспасы бар. Мен оларға саусақтарымды ақырын жүргіземін, Бұл шатырды қажет етпейді. Жұмсақ еріннің нәзіктігін сүйемін, Жібектей, раушан гүліндей, Өзгелерді сүйгенім қандай өкінішті, Енді қандай бақытты болмаспын. Алақаныңды қолыммен аламын, Ерінімді білегімде тамырға басып, Біркелкі жиілікпен қаққан дыбыстарды естимін, Тек менің бақытым осылай естіледі. Енді мен өз тілегімнің не екенін білемін: Мен сені азап пен көз жасына итеремін, Көңілсіздіктер болды ма, бірақ мен сені дем алдым. Мен сенің иісіңді жақсы көремін, ол теңдесі жоқ Түрлі әйелдердің хош иістерімен, Мен оны жай отырғанда жақсы көремін, Арамызда ешқандай кедергі де, жарықтар да жоқ ... ТЕРІДЕГІ іздер Мен толық жалаңаш жатқанды қалай жақсы көремін Және, сезім Қолыңның жылуы, Жайнап бақытқа бөленіп, ериді. Мен үшін бұл сәтте ештеңе маңызды емес ... Сіз денені шебер басқарасыз, Қысу арқылы мені босаңсытасыз, Ал менің басымда тек ой бар: «Иә, мен қаладым! Мен мұның бәрін сенен қалаймын!» Көзімді жұмамын, ойым тұманда, Саусақпен денеңде үзінді орындадың. Терідегі іздер, беттері қызарған! Құдай-ау, қандай керемет массаж! ОСЫНДАЙ ЖЫНЫСТЫҚ БОЛСАҢЫЗ Сенбі күні түстен кейін тазалық қызып жатыр, Ыдыс-аяқ жуылып, терезелер жылтырап, Күйеуі тойып, балалар тамақтанды, Ал балалар көшеде шуламайды. Еденді жуу қалды, жұмыс бітті, Шүберек, швабра және шелекпен қаруланып, Юбкамды тізеден жоғары тартып, қызық позада еденді жудым. Бетім қызарып, көзіме от жанып, Әр бұрышын сүртемін, Бетімнен тамшы тер тамшылайды, Бұйраласа пышақталған шашқа. Майка дымқыл, матасы кеудені құшақтайды, Еңбектен тынысы тарылды, Шүберекпен суды қайта сүзгім келді, Сонда байқадым күйеуімнің маған қарап тұрғанын. Ол көзін алмай, кенеттен: «Сен қандай әдемісің, қандай сүйкімдісің, жақсысың!» - деді. Ол юбкасын тартып, серпімді болды, Айқайлады: «Жыныстық қатынаста сен де солай болсаң ғой!» Киім жыртылды, суға от жағылды, Байқамай жерге төгіп тастады, Құмарлық бізді сыпырып, лас тазалықпен Жанымды бір сәтте өртенді бар пуритандық. Сенбі күні кешке тазалық бітті, Күйеуім екеуміз еден жудық, Кейде батылдық жинау оңай емес, отбасының түйінін шешу.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

проблемы с кожей - Голубитокс лекарство с голубикой.

Неправильный уход за кожей Очень часто из-за неправильного ухода возникают проблемы с кожей: расширенные поры комедоны — «черные точки» различного рода высыпания рубцы, остающиеся на месте прыщей (угрей) сухость и обезвоженность кожи ранние морщины и т.д. Вам нужно усвоить, что ежедневный уход за кожей утром и вечером состоит из трех простых действий: Очищение Тонизирование Питание, увлажнение, защита  Заказать голубитокс по акции - http://bianschi.ucoz.ua/index/0-8 - читайте отзывы   #Голубика , как известно, содержит большое количество природных компаундов, которые благотворно действуют на организм. Именно поэтому продукт обладает следующими свойствами: противовоспалительными; бактерицидными; противомикробными; противогрибковыми; усиливает иммунитет; антитоксическое действие; атеросклеротическое; укрепляет сосуды. От чего помогает? Благодаря таким свойствам продукт влияет на излечение от множества заболеваний, например, так ка

Попперлер - амил нитрит немесе изоамил азот қышқылы.

  Попперлер - амил нитрит немесе изоамил азот қышқылы. Ол ежелден медицинада антидот және вазодилататор ретінде белгілі. Еуропада ол босану кезінде қолданылған. Алпысыншы жылдардағы жыныстық революция кезінде попперлер жыныстың өткірлігі деп санайтын нәрсені жақсарту құралы ретінде қайта ашылды. Препараттың атауын кім ойлап тапқанын айту қиын. Мүмкін бұл ағылшынша «to pop» дегенмен байланысты шығар немесе ол қара базарда пайда болған бөтелкенің ашылып жатқан дыбысына еліктейді немесе неміс және голландтық «поппен», трахпен байланысты.    Мен пластикалық пакеттен Moment желімінің иісін ешқашан сезген емеспін, бірақ сарапшылар иісі мен әрекеті ұқсас деп сендіреді. Попперлер жыныстық қатынас кезінде немесе би алаңында дискотека кезінде дем алады (бұл достардың айтуынша, әсіресе Латын Америкасында жиі кездеседі). Бірнеше секундтан кейін қан тамырларының күрт кеңеюі пайда болады, пульс шкаласынан кетеді, көзді перде жабады. Мен өзімнің анықтамамды табуға тырысамын, бірақ тек маскүнемдік, қ